Як це працює?

Шановні користувачі!

Портал «Відкрите місто» створений для  взаємодії громадян, місцевих органів влади, комунальних підприємств, громадських об’єднань, благодійних фондів та бізнесу в процесі вирішення актуальних проблем громади та отримання необхідної інформації.

Для цього на сайті існують три розділи, користуватись якими, в повній мірі, можуть тільки зареєстровані користувачі:

  1. «Проблеми і рішення» - дає можливість створювати повідомлення про проблему, яке буде направлено у відповідну організацію для вирішення;
  2. «Офіційна інформація» - дає можливість дізнаватись про проведення офіційних заходів, перекриття руху транспорту, відключення води, світла, та інше у Вашому місті. Для зручност0456 користувач може підписатись на повідомлення цього розділу та отримувати їх на свою електронну пошту;
  3. «Корисні об’єкти» - карта міста, на яку користувачі порталу можуть наносити різного роду корисні об’єкти, як то: лікарні, школи, парковки, туристичні об’єкти, зони безкоштовного Wi-Fi, пункти прийому батарейок, інше.

 

Детальніше по кожному розділу:

«Проблеми і рішення». У цьому розділі громадяни можуть додавати повідомлення про проблему. Щоб створити повідомлення про проблему потрібно:

  1. Натиснути на кнопку «Повідомити» (під логотипом платформи «Відкрите місто»);
  2. Обрати розділ «Проблеми і рішення»;
  3. Обрати категорію(ї) проблеми;
  4. Поставити на карті точку, яка є місцем знаходження проблеми;
  5. Додати заголовок, описати суть проблеми, бажаний результат після вирішення, за бажанням додати фото чи відео проблеми. Натиснути «Відправити».

 

Після цього повідомлення потрапить на модерацію та буде опубліковано після перевірки на відповідність законам України та тематиці сайту.

Очікується, що після публікації, але не пізніше ніж на третій робочий день, відповідальний працівник визначеної організації прийме повідомлення в роботу, а згодом повідомить про  вирішення проблеми або закриє її, надавши пояснення, чому проблему зараз вирішити неможливо. Якщо автор повідомлення вважає, що проблему не вирішено, або вирішено не якісно, він має можливість повторно її відкрити, обґрунтувавши свої дії.

Якщо проблема закрита і повторно не відкрита протягом 25 днів, вона переноситься в архів. З архіву повторно відкрити повідомлення неможливо.

Усі зміни у вирішенні проблемного питання супроводжуються зміною статусу повідомлення (Відкрита, Прийнята, Закрита, Архівна) та видимі абсолютно для всіх. Автору та всім, хто підписався на відслідковування інформації щодо проблемного питання, на електронну пошту будуть приходити листи з інформацією про зміни в статусі, що відбулись.

З моменту публікації повідомлення про проблему стає публічним, і вся переписка між користувачами, працівниками організацій та установ стає видимою у коментарях, фіксується суть змін та час, коли це відбулось. Це сприяє відкритості та прозорості роботи органів місцевого самоврядування та комунальних підприємств. Також це дає можливість більш об’єктивно оцінити якість роботи підрозділів міської влади.

 

«Офіційна інформація». Розділ наповнюється працівниками підрозділів міської ради. Повідомлення розділу «Офіційна інформація» розміщуються у загальній стрічці повідомлень та можуть містити інформацію про офіційні заходи в місті, перекриття вулиць, відключення води, світла, газу, оголошення, інше. Для зручності на платформі «Відкрите місто» реалізовано механізм підписки на цікаві для користувача теми повідомлень. Для цього Вам потрібно зайти у свій профіль та у вкладці «Підписки» обрати цікавий для Вас розділ та категорії, актуальна інформація буде автоматично надходити на електронну пошту. 

 

«Корисні об’єкти». Розділ наповнюється як працівниками підрозділів міської ради, так і мешканцями міста, та по суті є картою міста з позначеними різного роду установами, закладами, історичними та туристичними об’єктами, зонами вільного Wi-Fi та паркування, інше. Натиснувши на потрібний об’єкт, можна отримати інформацію про місце його розташування, графік роботи, контакти, інше. 

 

Алгоритм роботи платформи 

 

Що відрізняє цю платформу від інших подібних ресурсів?

Це тісна взаємодія органів влади з громадськими організаціями. Сталість та ефективність роботи платформи забезпечують  меморандуми про співпрацю Фонду Східна Європа з міськими радами пілотних громад та громадськими організаціями-регіональними партнерами. Перелік міст, що беруть участь у проекті «Відкрите місто», розміщений в Розділах «Учасники проекту» та «Контакти».

 

!Звертаємо Вашу увагу, що електронне спілкування мешканців територіальної громади з підрозділами місцевих органів влади чи комунальних підприємств на сторінках комунікаційної платформи «Відкрите місто» не має статусу офіційного листування, воно не може бути опубліковане у засобах масової інформації чи використане у вигляді посилань як офіційна відповідь органу місцевого самоврядування. Для отримання офіційної відповіді необхідно звернутися у відповідні органи влади у вашому місті у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».

! Також просимо зауважити, що модератори сайту мають право залишити без відповіді і не розміщувати на сайті звернення, які містять ненормативну лексику, наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, а також заклики до розпалювання національної, расової, релігійної та іншої ворожнечі.

 

Команда порталу постійно працює над приєднанням нових міст, оптимізацією існуючих та розробкою нових розділів. Якщо у Вас є пропозиції, як можна покращити роботу порталу, або додати цікаві та потрібні можливості, ми будемо раді Вашим пропозиціям, які можна надіслати на E-mail - support@opencity.in.ua.

 

З повагою,

команда проекту «Відкрите місто»